Бренд STDupont

Бренд STDupont

Засновник бренду STDupont Симон Тіссо Дюпон завжди розумівся на розкішних речах, адже зростав він при дворі імператора Наполеона III, допомагаючи своєму дядькові-фотографу. Тому, коли 1872 року він вирішив відкрити власну справу, то зосередився на тому, чого людям із високопоставленого суспільства так не вистачало, — на сумках, гаманцях та валізах із високоякісної телячої шкіри з ініціалами власників. І не помилився: досить швидко його вироби стали популярними серед багатих французів.

Його сини Люсьєн та Андре не лише продовжили справу батька, а й значно його розширили. Додали до асортименту шкіряні саквояжі та інші аксесуари для мандрівників і почали розповсюджувати їх за межами рідної країни. Торгова марка STDupont набуває широкої популярності і стає символом респектабельності та благополуччя.

Потім до Дюпонів приєднався російський емігрант Георгій Новосельцев, який шляхом з революційної Росії до Франції побував у Китаї. Там він отримав рецепт спеціального лаку, що дозволяв надавати аксесуарам до цього невідомі відтінки: лавандовий, пурпуровий, кораловий, сутінково-синій, золотаво-черепаховий... Досі рецепт приготування цієї смоли зберігається в найсуворішому секреті.

У 1952 будинок ST Dupont представив всьому світу щось зовсім нове - газову запальничку. Прототипом для її форми стали нью-йоркські хмарочоси, колір надав той самий спеціальний китайський лак, ну а додатковий блиск був забезпечений золотими, срібними і діамантовими інкрустаціями. Процес створення такої запальнички мало змінився за 60 років: її, як і раніше, збирають вручну і ретельно стежать за якістю на кожній із 600 стадій. Усього виробництво однієї запальнички займає приблизно три тижні.

1972 року асортимент компанії поповнив новий напрямок — письмове приладдя. Першим екземпляром стала срібна ручка, яка своїм виглядом нагадує головне досягнення тодішнього прогресу — реактивний літак «Конкорд». З того часу почалося серійне виробництво ручок із золота, срібла, платини з прикрасами з кольорового лаку та дорогоцінного каміння, які просто неможливо не впізнати навіть з далекої відстані.

Трохи згодом вікові традиції бездоганної елегантності продовжили ювелірні прикраси, затискачі для краваток, запонки, ремені та інші аксесуари, випущені під маркою ST Dupont. У 1998 році з'явилися дві перші парфумерні лінії — для нього і для неї. З того часу вони так і виходять парами: Essence Pure, Passenger, 58 Avenue Montaigne, Signature.

Своє 140-річчя у 2012 році компанія відзначила випуском спеціальної колекції Line D. До неї увійшли лише найкращі моделі сумок, портфелів, гаманців та чохлів із трьох видів шкіри: надзвичайно м'якої та гладкої Elysée чорного та коричневого кольорів, буйної Contraste з нестандартною прожилок, що перехрещуються, і по-справжньому дорогоцінної Diamond, оброблюваної алмазним порошком. На кожен ювілейний екземпляр вручну був нашитий маленький ярлик із французьким триколором.

У різний час з виробами ST Dupont були помічені королеви Великобританії, Данії та Сіаму, герцоги Віндзорські, представники родини Ротшильд, Махарадж Патьяла та інші високопоставлені особи.