Ювелірний бренд AnnaMaria Cammilli

Ганна Марія Каміллі була художницею-початківцем, коли вийшла заміж за сина відомої флорентійської династії ювелірів Ренаї. Творча натура Ганна Марії не могла не захопитися мистецтвом чоловіка. Наприкінці сімдесятих вона створює свою першу колекцію і вже 1982 року народжується марка Annamaria Cammilli Gioielli. Золоті прикраси Каміллі переливаються золотом незвичайних відтінків, їх відрізняє суто жіноча фантазія, вишуканість і бездоганний смак. Кредо Камміллі – слідувати тенденціям і традиціям, не змінюючи власного стилю.

Батьківщина ювелірного бренду ANNAMARIA CAMMILLI - Флоренція - колиска мистецтв, серце творчості та моди. Бродіння розумів і культурна активність перетворюють її на джерело творчої енергії. Annamaria, будучи насамперед художницею, а не просто дизайнером, сприймає навколишній світ на емоційному рівні, керуючись почуттями та творчими образами. Результатом такого сприйняття стає створення прикрас, які виглядають так, ніби вони намальовані в золоті.

Ювелірні витвори мистецтва ANNAMARIA CAMMILLI відомі по всьому світу завдяки унікальній флорентійській старовинній технології виготовлення. У центрі місії компанії ANNAMARIA CAMMILLI – жінка та її спільний імідж. Творіння будинку стають невід'ємною частиною особистості жінки, які є предметом натхнення та її способу життя у різних контекстах.

Творчість у ANNAMARIA CAMMILLI – це суміш мистецтва, науки та інстинкту. Натхнення черпається із природи. Уважне вивчення дозволяє вловити її м'які лінії та обсяги, наблизитись до живих форм. Цікаве та незвичайне дослідження живих квітів, які ретельно вивчаються у лабораторіях для того, щоб знайти секрет природної досконалості.

Досвід і постійні дослідження, неповторне оздоблення, сатинований ефект, контрасти блискучого та матового чергуються з сліпучим блиском каменів.

Результатом вивчення сплавів та відтінків стали п'ять ексклюзивних кольорів золота ANNAMARIA CAMMILLI – відмінна риса цієї марки ювелірних виробів. Оригінальні кольори є унікальним стилем, властивим тільки Cammilli.