Ювелірний бренд Roberto Coin

Італійська марка ювелірних прикрас Roberto Coin з'явилася 1 січня 1977 року у невеликому місті Віченца, яке по праву вважається центром європейської ювелірної справи. Хоча справжню популярність бренд завоював лише 1996 року, потрапивши до десятки найкращих ювелірних марок світового масштабу.

Як і більшість інших компаній, діяльність яких пов'язана з виробництвом елітних ювелірних прикрас, бренд Roberto Coin має свої відмінні риси, що вирізняють їх на загальному тлі. Для ювелірів будинку Roberto Coin такою візитною карткою є особлива увага до рубінів. Цим каменям давно приписувалися магічні властивості. Віддаючи данину предкам, і враховуючи високу цінність та красу цього каменю, майстри компанії Roberto Coin як свій «підпис» використовують рубін. Цей камінь міститься у напівприкритому вигляді на внутрішній стороні кожної прикраси. Як каже сам засновник Roberto Coin, який впровадив це нововведення в 1998 році, стародавні єгиптяни вірили, що рубін, що торкається жіночої шкіри, приносить благополуччя щастя і удачу і передає свої цілющі властивості.

За порівняно короткий період свого існування компанія Roberto Coin представила світу понад 30 колекцій, кожна з яких має самобутній характер і відрізняється чудовими розкішними матеріалами, що поєднуються з неповторною дизайнерською майстерністю. Серед шанувальників італійської марки є безліч знаменитостей, зірок Голлівуду, моделей та співачок. Так ювелірні вироби бренду Roberto Coin були помічені на Мадонні, Ніколь Кідман, Наомі Кемпбелл, Клаудії Шиффер, Шерон Стоун, Умі Турман та інші відомі особи.