Часовий бренд Tag Heuer

TAG Heuer — видатна компанія, яка з моменту свого заснування 20-річним Едуардом Хоером у 1860 році не перестає дивувати годинникову індустрію революційними перетвореннями. На її рахунку — технічні революції, що почалися з винаходу зубчастого колеса, що коливається, в 1887 році, естетичні революції, що втілилися в таких культових моделях, як модель TAG Heuer Carrera 1963 року, і комерційні революції, завдяки яким марка дуже швидко знайшла легендарних посланців, подібно Фанхіо.

Керівник компанії Hublot Жан-Клод Бівер був призначений президентом вартового підрозділу холдингу LVMH 1 березня 2014 року, один з небагатьох людей, які помітно вплинули на швейцарську годинну індустрію. Після придбання та подальшого успішного просування бренду Blancpain у 1981 році, а також відродження марки Omega у 1993 році, Жан-Клод Бівер у 2004 році очолив компанію Hublot. Цій маленькій перлині годинної індустрії він надав неймовірний імпульс розвитку, розробивши геніальну концепцію Art of Fusion. Підприємець і спрямований у майбутнє стратег, Бівер відкриває в історії Tag Heuer нову еру, еру зухвалих інновацій.