Вперше бутік стане повністю модульним.
Гіндза, Японія, 9 квітня 2018 року: Модель суперзірка і посланниця бренду Белла Хадід була запрошена брендом TAG Heuer для офіційного відкриття нового концептуального бутика марки, розташованого в районі Гіндза японської столиці Токіо. Марка TAG Heuer, відома своїм інноваційним підходом та авангардним духом з 1860 року, розробляє та застосовує новітні технології роботи з клієнтами, тому саме вона відкрила перший у світі повністю модульний і повністю керований цифровими та інтернет-технологіями магазин.
На честь цієї події виконавчий директор TAG Heuer та президент годинникового спрямування корпорації LVMH Жан-Клод Бівер запросив Беллу Хадід познайомитися зі світом японської культури. Белла Хадід і Сідо Накамура, один із найпопулярніших акторів театру кабуки в країні, взяли участь у традиційній церемонії відкриття, що полягає у відкорковуванні бочки із саке. Після цього Белла урочисто відкрила новий бутік. Кожен елемент бутика є модульним, починаючи з цифрового фасаду та дисплеїв до найдрібніших деталей оформлення. Ця революційна концепція, що дозволяє покупцеві здійснити унікальну подорож у світ бренду завдяки універсальному каналу продажів, була вперше застосована у світі вартового мистецтва.
Познайомившись із авангардним світом TAG Heuer, Белла змогла взяти участь у традиційній японській чайній церемонії – старовинному обряді, який сам собою є видом перформативного мистецтва. Белла насолоджувалася цим особливим ритуалом з неприхованою цікавістю та захопленням, адже присутність на подібному заході, організованому чайним будинком, розташованим у прекрасних садах Хапп-ен, – неймовірний досвід.
Жан-Клод Бівер, президент вартового підрозділу холдингу LVMH Group та виконавчий директор компанії TAG Heuer, представив своє бачення цієї нової концепції: «Сьогодні як ніколи поняття розкоші пов'язане з категоріями справжності, простоти, простору та часу. Розробляючи нову філософію TAG Heuer, ми трансформували ці категорії в індивідуальність, якість, сервіс та ексклюзивність. Нова концепція бутіка повністю відповідає авангардному духу бренду. Бутік у районі Гіндза – ідеальний майданчик, щоб застосувати наш інноваційний підхід на практиці, оскільки чудове обслуговування клієнтів є невід'ємною частиною японської культури».
Пан Кавамура, генеральний директор TAG Heuer Japan, додав: «Для нас велика честь, що посланцем бренду TAG Heuer є зірка такої величини, як Белла Хадід, і що саме вона зараз відкриває новий флагманський бутік у Японії. Вона є справжньою іконою стилю, а її робота в соціальних мережах є джерелом натхненням для молодих людей нашого часу. Вона – ідеальне уособлення нашої молодої та технічно підкованої цільової аудиторії, яку покликана залучити ця нова концепція бутика».
Белла Хадід почувала себе абсолютно комфортно під час знайомства з інтерактивними технологіями, особливо з новими «розумними» дисплеями бренду – iTAG. Лише кілька натискань на iPad, вбудований у дисплей, і клієнт може вибрати свої улюблені моделі, переглядаючи тематичні категорії бренду чи колекцію товарів. Завдяки унікальній системі, яка синхронізує iPad і iTAG, годинник, що знаходиться на опорі, що обертається, миттєво спалахує на дисплеї, що дозволяє легко побачити і оцінити їх у дії. Клієнти також можуть зафіксувати свій вибір у мобільному пристрої, що дозволяє здійснити покупку пізніше, за межами магазину, за допомогою особистого облікового запису на веб-сайті tagheuer.com.
Ця інноваційна система надає покупцеві повну незалежність при виборі годинника, а також величезну кількість можливостей здійснення покупки, таких як онлайн-замовлення з доставкою до магазину або отримання більш детальної консультації про кожну з моделей годинників у магазині звичайного формату продажу на другому поверсі. Колектив TAG Heuer завжди присутній в магазині і підключається до iTAG за допомогою службового смарт-годинника, який миттєво інформує їх про інтерес покупця до будь-якої моделі. Годинник тепер оснащений клієнтським додатком, що дозволяє забезпечувати обслуговування на найвищому рівні. Продавець відтепер відіграє нову роль: він безпосередньо взаємодіє з клієнтом, допомагаючи йому зробити вибір на підставі особистих потреб і запитів, або діє просто як посередник.