Белла Хадід відкрила новий бутік TAG Heuer у Японії

Вперше бутік стане повністю модульним.

Гіндза, Японія, 9 квітня 2018 року: Модель суперзірка і посланниця бренду Белла Хадід була запрошена брендом TAG Heuer для офіційного відкриття нового концептуального бутика марки, розташованого в районі Гіндза японської столиці Токіо. Марка TAG Heuer, відома своїм інноваційним підходом та авангардним духом з 1860 року, розробляє та застосовує новітні технології роботи з клієнтами, тому саме вона відкрила перший у світі повністю модульний і повністю керований цифровими та інтернет-технологіями магазин.

Белла Хадід відкрила новий бутік TAG Heuer у Японії
На честь цієї події виконавчий директор TAG Heuer та президент годинникового спрямування корпорації LVMH Жан-Клод Бівер запросив Беллу Хадід познайомитися зі світом японської культури. Белла Хадід і Сідо Накамура, один із найпопулярніших акторів театру кабуки в країні, взяли участь у традиційній церемонії відкриття, що полягає у відкорковуванні бочки із саке. Після цього Белла урочисто відкрила новий бутік. Кожен елемент бутика є модульним, починаючи з цифрового фасаду та дисплеїв до найдрібніших деталей оформлення. Ця революційна концепція, що дозволяє покупцеві здійснити унікальну подорож у світ бренду завдяки універсальному каналу продажів, була вперше застосована у світі вартового мистецтва.
Белла Хадід відкрила новий бутік TAG Heuer у Японії
Познайомившись із авангардним світом TAG Heuer, Белла змогла взяти участь у традиційній японській чайній церемонії – старовинному обряді, який сам собою є видом перформативного мистецтва. Белла насолоджувалася цим особливим ритуалом з неприхованою цікавістю та захопленням, адже присутність на подібному заході, організованому чайним будинком, розташованим у прекрасних садах Хапп-ен, – неймовірний досвід.
Белла Хадід відкрила новий бутік TAG Heuer у Японії
Жан-Клод Бівер, президент вартового підрозділу холдингу LVMH Group та виконавчий директор компанії TAG Heuer, представив своє бачення цієї нової концепції: «Сьогодні як ніколи поняття розкоші пов'язане з категоріями справжності, простоти, простору та часу. Розробляючи нову філософію TAG Heuer, ми трансформували ці категорії в індивідуальність, якість, сервіс та ексклюзивність. Нова концепція бутіка повністю відповідає авангардному духу бренду. Бутік у районі Гіндза – ідеальний майданчик, щоб застосувати наш інноваційний підхід на практиці, оскільки чудове обслуговування клієнтів є невід'ємною частиною японської культури».
Белла Хадід відкрила новий бутік TAG Heuer у Японії
Пан Кавамура, генеральний директор TAG Heuer Japan, додав: «Для нас велика честь, що посланцем бренду TAG Heuer є зірка такої величини, як Белла Хадід, і що саме вона зараз відкриває новий флагманський бутік у Японії. Вона є справжньою іконою стилю, а її робота в соціальних мережах є джерелом натхненням для молодих людей нашого часу. Вона – ідеальне уособлення нашої молодої та технічно підкованої цільової аудиторії, яку покликана залучити ця нова концепція бутика».
Белла Хадід відкрила новий бутік TAG Heuer у Японії
Белла Хадід почувала себе абсолютно комфортно під час знайомства з інтерактивними технологіями, особливо з новими «розумними» дисплеями бренду – iTAG. Лише кілька натискань на iPad, вбудований у дисплей, і клієнт може вибрати свої улюблені моделі, переглядаючи тематичні категорії бренду чи колекцію товарів. Завдяки унікальній системі, яка синхронізує iPad і iTAG, годинник, що знаходиться на опорі, що обертається, миттєво спалахує на дисплеї, що дозволяє легко побачити і оцінити їх у дії. Клієнти також можуть зафіксувати свій вибір у мобільному пристрої, що дозволяє здійснити покупку пізніше, за межами магазину, за допомогою особистого облікового запису на веб-сайті tagheuer.com.
Белла Хадід відкрила новий бутік TAG Heuer у Японії
Ця інноваційна система надає покупцеві повну незалежність при виборі годинника, а також величезну кількість можливостей здійснення покупки, таких як онлайн-замовлення з доставкою до магазину або отримання більш детальної консультації про кожну з моделей годинників у магазині звичайного формату продажу на другому поверсі. Колектив TAG Heuer завжди присутній в магазині і підключається до iTAG за допомогою службового смарт-годинника, який миттєво інформує їх про інтерес покупця до будь-якої моделі. Годинник тепер оснащений клієнтським додатком, що дозволяє забезпечувати обслуговування на найвищому рівні. Продавець відтепер відіграє нову роль: він безпосередньо взаємодіє з клієнтом, допомагаючи йому зробити вибір на підставі особистих потреб і запитів, або діє просто як посередник.
Белла Хадід відкрила новий бутік TAG Heuer у Японії
Завдяки цій унікальній концепції, яка ще більше наближає бренд до ультрасучасної молоді сьогоднішнього дня, TAG Heuer зробила крок на ще один крок уперед, залишивши позаду традиційні, консервативні закони годинникового світу. Марка як завжди залишається вірною духу авангарду.