Horological Smartwatch Frederique Constant

Нещодавно компанія Frederique Constant і Гвінет Пелтроу об'єдналися для участі в ексклюзивному заході, присвяченому запуску нової колекції годинників. Horological Smartwatch, у тому числі нової версії для жінок під девізом «Рухай заради благодійності». Frederique Constant виявилася першою компанією, яка показала «розумний годинник», і по суті задала новий стандарт для галузі і вибила козирі з рук багатьох конкурентів. Поява Horological Smartwatch означало серйозний прорив як для Frederique Constant, а й у галузі загалом.

Ідеологія Horological Smartwatch руйнує вже усталені погляди на розумний годинник, який в основному представлений у вигляді прямокутних виробів з РК-дисплеєм і купою кнопок. Модель від Frederique Constant зовні не відрізняється від класичного статусного наручного годинника: круглий лаковий циферблат з накладними індексами, витончені стрілки, додатковий лічильник. Іншими словами, ніщо не видає в них наявності начинки. Саме ідея пов'язати високе годинне мистецтво з останніми тенденціями світу гаджетів, що носилися, лягла в основу цього годинника і визначила їх назву: тут вам і традиції швейцарських годинникарів (Horological) і останні розробки американських фахівців в електроніці (Smartwatch). Все найцікавіше і «розумне» не виставлено напоказ, а приховано всередині – це модуль, який перетворює годинник на справжнісінький центр вашого здорового способу життя і гармонії з навколишнім світом. Можна сказати, що Frederiqe Constant знайшла вирішення питання про те, чи витіснять «розумний годинник» звичайні моделі із зап'ястей: ні, статусність і функціональність можна поєднати.

Smartwatch, спеціально розроблений для жінок, – це перша у світі компактна та досконаліша модель SmartWatch, яка відображає функції SmartWatch стрілками та вібрацією. Основні функції: АКТИВНІСТЬ, СОН, ДЗВІНКИ та ПОВІДОМЛЕННЯ. Frederique Constant закликає жінок більше рухатися, краще спати, вдосконалюватись.

 

Функціонал новинки не можна назвати карколомним, але важливий той факт, що тепер елегантна класика має повний спектр можливостей фітнес-трекера. Новинка готова стежити за своїм власником у будь-який час. Вдень вона відстежує рівень активності, нагадує про те, що господар засидівся в робочому кріслі і саме час зробити перерву на невелику прогулянку. Будь-коли на суб-циферблаті на позначці «6 годин» ви зможете побачити відсоткове співвідношення вашої фізичної активності до стану спокою. Коли власник нового годинника збереться спати, йому слід натиснути на перекладну головку годинника і вибрати нічний режим. Годинник відстежуватиме стадії сну, щоб вранці синхронізувати спрацювання будильника з найбільш підходящим для пробудження моментом. Всі ці операції годинник (які, по суті, є інструментом збору інформації) виробляють у парі зі смартфоном на iOS або Android (який, у свою чергу, виконує функцію аналітичного центру). Архів ваших «спостережень» зберігатиметься на телефоні або, якщо забажаєте, – на сервері хмар, що виключить втрату даних у разі зникнення телефону. До речі, завдяки грамотній концепції, Frederique Constant вирішив питання і з автономністю: батарейки вистачить годинах не на день і не на тиждень, а на звичні 2 роки.

Гвінет Пелтроу сказала: «Frederique Constant – це компанія, яка надихає мене, тому що вона створює високоякісний годинник і бере участь у благодійності. Я справді відгукнулася на цінності бренду». Поставлена ​​мета була з радістю досягнута, і Frederique Constant удостоївся честі внести пожертву в розмірі 50 000 доларів в організацію DonorsChoose.org, зокрема, на їхні програми занять спортом у державних школах.

Пітер Стас, генеральний директор Frederique Constant, каже: Ми дуже раді підтримати DonorsChoose.org. Діти – це наше майбутнє, і ми хочемо надати їм можливість розвинути себе до максимуму. Інвестиції в освіту необхідні для майбутнього людства, а фітнес – це ключ до здорового способу життя».

У наші дні питанням здорового та гармонійного способу життя стурбовано все більше людей, проте всі пристрої, що пропонуються на ринку, виготовлені виключно в молодіжному та яскравому спортивному стилі. Що ж вибрати діловій людині, яка хоче жити в адекватному фітнес режимі, але не готова носити з дорогим костюмом пластиковий браслет яскраво-блакитного кольору? Відповідь це питання дають марки Frederique Constant. В асортименті локомотивного бренду буде представлено кілька чоловічих моделей, що відрізняються одна від одної кольором корпусу та циферблату. Цей сегмент ринку взагалі є максимально перспективним, т.к. величезна кількість ділових жінок звикло стежити за своїм здоров'ям, правильно харчуватися та займатися фітнесом, проте, до появи Horological Smartwatch жодна інша марка не пропонувала їм чогось подібного.

Купити годинник Frederique Constant Horological Smartwatch, ви зможете у салоні-магазині “акцент“, що знаходиться за адресою: Запоріжжя, Соборний проспект, 151