Модель-бунтарка Кара Делевінь стає обличчям нової рекламної кампанії TAG Heuer

Вона не боїться опинитися віч-на-віч із левом і втілює девіз «Не здаватися під натиском»

TAG Heuer з гордістю представляє свою нову рекламну кампанію за участю чудової Кари Делевінь. У ній неперевершена, абсолютно впевнена у собі «It-girl» із пронизливим поглядом стикається зі своєю улюбленою твариною – левом. Своєю яскравою виразністю кампанія зобов'язана Девіду Ярроу – фотографу, який прославився своїми портретами диких тварин, а також Кевіну Річардсону на прізвисько «Зоклинувач левів» – власнику заповідника диких тварин у самому серці південноафриканської савани.

КРРРДЕЛЕÐ'ИРЬ - TAG Heuer

Завдяки художньому таланту Девіда і глибоким знанням Кевіна про тварин, Карі Делевінь вдалося порозумітися з величним Царем звірів.

Лев, символ безстрашності, сили та мощі, до того ж є знаком зодіаку Кари та її тотемною твариною. На вказівному пальці моделі є татуювання із зображенням лева, що надихає та спрямовує дівчину у складних та ризикованих ситуаціях.

«Ми не повинні дозволяти обставинам впливати на нас. Потрібно використовувати складності як паливо, що допомагає рухатися вперед, долаючи страхи та хвилювання», – стверджує Кара Делевінь.

КРРРДЕЛЕÐ'ИРЬ - TAG Heuer

Англійська модель є джерелом натхнення тисяч молодих жінок і чудово справляється з роллю посланниці TAG Heuer. Разом з Карою Делевінь кампанія «Не здаватися під тиском» знаходить нове звучання, близьке сучасної зухвалої молоді.