Breitling відкриває перший флагманський бутік в Азії

Фірмовий магазин у пекінському WF Central – розкіш у стилі industrial-chic.

Пекін, 27 червня 2018 р. – Компанія Breitling урочисто відзначила відкриття першого флагманського бутіка в Азії – у WF Central, у Пекіні. На святковій церемонії був присутній генеральний директор годинникової компанії Жорж Керн, серед запрошених були: Жак Ботлен, капітан пілотажної групи Breitling Jet Team, знаменитий китайський актор Лей Цзяїнь, а також відома китайська співачка та актриса Сесілія Хань.

Відкриваючи церемонію, генеральний директор компанії Breitling Жорж Керн наголосив: представлення нової концепції дизайну в Пекіні – це особлива подія. І додав: «Відкриття бутіка нової формації у столиці Китаю свідчить про неймовірну важливість азіатського ринку для нашого бренду. Ми раді тому, що наші китайські друзі познайомляться з продукцією Breitling і оцінять традиції швейцарського бренду в бутику, оформленому в урбаністичному стилі».

Відомий актор і шанувальник годинникової марки Лей Цзяїнь прийшов на урочисте відкриття бутіка з Navitimer 8 B01 Chronograph 43 на зап'ясті ‒ новинка від компанії Breitling не тільки ідеально доповнювала образ кінозірки, але й свідчила про явні уподобання артиста: «Наруч : саме вони є втіленням професіоналізму, точності та кращих традицій – це те, за що я ціную у Breitling». Яскравий і елегантний стиль актриси Сесілії Хань підкреслювали годинник Breitling Navitimer 1 Automatic 38. Китайська кінозірка була серед понад сотні запрошених гостей, які першими переступили поріг нового бутика.

Breitling відкриває перший флагманський бутік в Азії

Для того, щоб цей день настав, і у пекінському WF Central відкрився флагманський бутік Breitling, знадобилося півроку невпинної роботи. Новаторська концепція бутика створює комфортне та привабливе середовище для шопінгу: до послуг покупців – понад 200 унікальних моделей годинників. Тут представлена ​​повна колекція моделей Breitling, серед яких новинки Navitimer 8 та ряд ексклюзивних лімітованих серій годинників. Новий бутік розширює географію присутності бренду та сприяє збільшенню продажів годинника не тільки в Китаї, але й у всьому азіатському регіоні.

WF Central є провідним центром роздрібної торгівлі групи компаній Hongkong Land у Китаї та пропонує широкий асортимент предметів розкоші. Торговий центр розташований у центрі ділового та політичного життя китайської столиці, при цьому масштаб та оформлення комерційного комплексу відповідають статусу магазинів, розташованих на знаменитій вулиці Ванфуцзін. Відкриваючи перший флагманський бутік у такому примітному місці, компанія Breitling робить свій внесок у розвиток регіону, приносячи інновації на цю територію.

Бренд і сьогодні посідає особливе місце у серцях пілотів. Міцний зв'язок годинникового бренду з авіацією символізує багаторічну співпрацю швейцарської мануфактури із професійною командою авіаторів Breitling Jet Team. У день урочистого відкриття бутіка публіці продемонстрували повнорозмірну модель літака L 39C Albatros. Розташований на тлі павільйону галереї Серпентайн у Пекіні, реактивний літак залишає незабутнє враження від авіаційної спадщини бренду.

Новий бутік компанії Breitling у WF Central площею 152 кв. м, з вражаючим дев'ятиметровим фасадом та стелями заввишки чотири метри є ідеальним втіленням концепції бренду ‒ industrial loft. При цьому сам дизайн приміщення – це сучасна інтерпретація архітектурного стилю, характерного для промислових будівель середини ХХ ст. Інтер'єр бутика символізує той період часу, коли Breitling створював моделі найпопулярніших в історії годинників, декоративне оздоблення приміщень і виконані на замовлення меблі відтворюють багату і добре знайому атмосферу ексклюзивного промислового лофта в динамічному міському середовищі.

Breitling відкриває перший флагманський бутік в Азії

При оформленні бутіка були використані вишукані матеріали та предмети меблів: понад 10000 унікальних японських цеглин знадобилося для зведення гігантської стіни з неоновим логотипом Breitling епохи 60-х років. Вінтажний логотип – стилізована літера «B» – прикрашає помаранчеву стіну з безлічі осередків. Покриття для підлоги - вощений бетон під колір американського чорного горіха.

Не менш привабливо виглядають вітрини зі знаменитим годинником Breitling: стилізовані металеві стелажі символізують три стихії – сушу, море та повітря – там, де годинник відомого бренду з давніх-давен користується неймовірною популярністю.

Креативно і модно виглядає прилавок біля входу в бутік: він сам собою шедевр. Тут виставлена ​​колекція годинників Breitling, яка є своєрідною презентацією годинникової марки. Відразу відвідувачі можуть зіграти партію на професійному більярдному столі.

Головний дизайнер компанії Breitling Гай Бове переконаний, що нова концепція бутіка припаде до смаку не тільки давнім шанувальникам бренду, але й викличе інтерес у нових клієнтів. З цього приводу він сказав наступне: «Новий дизайн бутиків – це дивовижний симбіоз: данина поваги до великої та вражаючої історії бренду і водночас створення приємної стильної атмосфери. Ми робимо крок назустріч новому поколінню шанувальників марки Breitling.