Hublot святкує День мертвих

Компанія Hublot вкотре вирішила запропонувати свій аксесуар для латиноамериканського Дня мертвих, який відзначається 1 та 2 листопада. Символом свята, де душі померлих відвідують будинки своїх родичів, традиційно вважається череп. Тому черепа (калавера) прикрасили годинник Big Bang One Click Calavera Catrina.

Черепи з'явилися на чорному та білому циферблатах новинок за допомогою кольорового лаку. Карнавальний дух свята передає поєднання кольору фуксії, фіолетового, зеленого, бірюзового та синього. Крім того, символ Дня мертвих прикрасив ремінці годинника.

Усього випущено три версії годинника: у сталі з білим лакованим циферблатом з ремінцем з білої шкіри (100 екземплярів), у кераміці (100 екземплярів) та зі сплаву King Gold (50 екземплярів). Останні два варіанти мають чорні циферблати та чорні шкіряні ремені. Безель декорований 42 кольоровими сапфірами. Оснащені всі моделі автоматичним калібром HUB1710 із 50-годинним запасом ходу.