КОМПАНІЯ BREITLING І ОРГАНІЗАЦІЯ OCEAN CONSERVANCY

ЗАГАЛЬНИЙ ПРОГРАМ ДО ЕКОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ ОКЕАНУ

Швейцарський бренд Breitling оголошує про початок співпраці з недержавною організацією Ocean Conservancy, яка бореться за чистоту океану і морських пляжів.

Генеральний директор Breitling Жорж Керн вражений роботою Ocean Conservancy та досягнутими нею результатами з моменту створення у 1972 році. Він коментує: «Як громадяни світу ми не можемо бути байдужими до місії Ocean Conservancy, спрямованої на захист світового океану. Ця організація досягла багато чого у цій сфері: вона акумулює значні засоби для екологічного захисту пляжів і з неймовірною самовідданістю присвячує себе охороні океану, його тваринного світу та прибережних просторів».

Компанія Breitling та Організація Ocean Conservancy

Годинникова компанія Breitling візьме активну участь в одній з ініціатив Ocean Conservancy щодо глобального очищення пляжів у рамках проекту International Coastal Cleanup від Ocean Conservancy. У цьому напрямку Breitling планує працювати з компетентними експертами, щоб мати змогу ефективно та екологічно переробляти відходи. Крім того, годинникова марка розраховує залучити до проекту підростаюче покоління, щоб донести до молоді значущість питань збереження та екологічного захисту океану та його пляжів.

Компанія Breitling та Організація Ocean Conservancy

Генеральний директор Ocean Conservancy Дженіс Сірльс
Джонс вітає важливу співпрацю. Вона каже: «Ми надзвичайно раді працювати з Жоржем Керном та його командою у Breitling. Клієнти годинникової марки подорожують по всьому світу і насолоджуються красою океану в неординарних і важкодоступних точках земної кулі. Вони чудово усвідомлюють важливість чистого океану – охорону його екологічного простору від сміття та пластику. Зрештою, все це має вирішальне значення для збереження унікальності нашої планети. Ми з нетерпінням чекаємо на втілення спільного проекту, який зробить значний внесок у реалізацію нашої місії із захисту океану».

Окрім участі в освітньому проекті та місії International Coastal Cleanup, компанія Breitling направить частину коштів від продажу спеціальної лімітованої серії годинників колекції Superocean Héritage на підтримку діяльності організації Ocean Conservancy.

Жорж Керн, генеральний директор Breitling, додає: “Наш океан під загрозою. Ми всі знаємо про це, але іноді проблема здається надто глобальною та непереборною. Основне завдання компанії Breitling та організації Ocean Conservancy полягає в тому, щоб задіяти кожного з нас в екологічному проекті – користь для нинішнього та майбутнього поколінь».

Компанія Breitling та Організація Ocean Conservancy

За останні 30 років за підтримки Ocean Conservancy було організовано десятки тисяч заходів щодо очищення пляжів у 153 країнах світу. Організація співпрацює із сотнями тисяч волонтерів і їй вдалося привернути пильну увагу громадськості до проблем захисту океану та прибережних територій. Починаючи з 1986 року, понад 12 мільйонів людей зібрали близько 104 000 тонн сміття в рамках проекту International Coastal Cleanup від Ocean Conservancy.

Компанія Breitling та Організація Ocean Conservancy

Компанія Breitling є одним з найвідоміших у світі годинникових брендів, що прославилися своїм авіаційним годинником. Проте понад 60 років тому мануфактура створила унікальну модель Superocean для дайверів, яка й досі залишається значною частиною спадщини Breitling.