ЦЕРЕМОНІЯ ВІДКРИТТЯ HUBLOT POP-UP BOUTIQUE

Відкриття трофею переможця Чемпіонату світу з футболу ФІФА-2018 з Вахідом Халілходжичем та Хайдетоші Наката.

Щоб увічнити відкриття Hublot Pop-Up Boutique в районі Омотесандо, швейцарський бренд розкішного годинника Hublot представив трофей переможця Чемпіонату світу з футболу, який буде відданий переможцю ФІФА-2018, у середу 24 травня 2017 року в Японії. Наступного дня трофей виставили у вітрині Hublot Pop-Up Boutique Omotesando.

Hublot пишається тим, що є офіційним хронометристом та офіційним годинником Чемпіонату ФІФА з 2011 року, і в останні роки назва бренду «HUBLOT» була помічена на суддівських дошках мільйонами футбольних уболівальників, що сприяло підвищенню впізнаваності бренду в їхньому середовищі. Трофей Чемпіонату світу з футболу ФІФА-2018 був представлений за участю посла Hublot, пана Халілходжича, Японського Національного футбольного тренера, пана Хайдетоші Наката, екс-футболіста, а нині члена Міжнародної ради футбольних асоціацій (IFAB), та пані Міви Сакаї, Азіатсько-Тихоокеанського регіонального директора Hublot.

Потім пан Еїті Такахаші, який є відомим художником коміксів, більш відомий як «Капітан Цубаса», з'явився на сцені і трохи поговорив з Халілходжичем та Хайдетоші Наката.

Для того, щоб скористатися надзвичайно рідкісною можливістю побачити найзатребуваніший трофей, прийшла незліченна кількість людей.

Hublot привертає увагу своїм інноваційним стилем під концепцією бренду The Art of Fusion (Мистецтво Злиття). Ряд знаменитостей, у тому числі всесвітньо відомих спортсменів та керівників бізнесу, носить годинник Hublot. Hublot був залучений у світ футболу з 2006 року формуванням партнерських відносин із престижними футбольними клубами по всьому світу, у тому числі FC Bayern München, Ювентус, Челсі та Бенфіка, що підкуповує шанувальників футболу по всьому світу. Крім того, глобальні легенди, такі як Пеле та Дієго Марадона, а також тренер Національної команди Японії Халілходжич, є частиною родини Hublot.