Для Алека Монополі ця співпраця відкриває широке поле можливостей.
Для швейцарського бренду це можливість поглянути по-новому на процес.
творчості загалом: дизайн виробів, заходи, маркетинг, спілкування зі ЗМІ.
Його креативність та неординарний погляд на світ, безумовно, надихнуть марку на нові оригінальні та несподівані рішення.
Людина в капелюсі, з прихованою банданою особою, що зберігає повне інкогніто; чим він знаменитий? Своєю славою Алек Монополі завдячує персонажу, ім'я якого співзвучне його власному. Містер Монополія – це низькорослий життєрадісний фінансист, якого художник зображає таким, що потрапляє в різні ситуації.
«Я малював свої перші графіті у Нью-Йорку. Все місто було величезним джерелом натхнення». 2008 року він залишив Велике яблуко і перебрався до Каліфорнії. То справді був рік падіння фінансових ринків. Іпотечна криза, Уолл-стріт, Бернард Мейдофф… Для світу фінансів настали найчорніші дні, що й знайшло відображення у роботах Алека. Його кар'єра пішла вгору. «Це мій спосіб висловити думку про те, що відбувається». Його роботи почали збирати в Інтернеті дедалі більше передплатників серед шанувальників стріт-арту. Його ж люди почали називати Алеком Монополі.
З того часу він малює маленького банкіра, поміщаючи його в усі мислимі ситуації… Його барвисті роботи на тему цього персонажа пронизані гумором і популярні в усьому світі. Тим часом Алек Монополі звернувся і до інших персонажів масової культури, яких він поміщає в новий контекст. Скрудж Макдак, Багатенький Річі... Сьогодні підпис Алека дорогого вартий. Багато американських зірок придбали його роботи, серед них – Сет Роган, Едріан Броуді та Роберт Де Ніро.
"Вуличний живопис залишається моєю справжньою пристрастю": Жан-Клод Бівер ловить його на слові.
Зі зростанням популярності змінювався і його підхід до мистецтва. «У юності я, як ненормальний, розмальовував поїзди, будинки…» Час приборкав Містера Монополі? Не. «Я все ще обожнюю графіті. Я досі малюю графіті за будь-якої зручної нагоди. Мистецтво малювання на вулицях залишається моєю справжньою пристрастю».
Отже, Жан-Клод Бівер упіймав його на слові! Через кілька місяців, у Швейцарії, він запропонував Алеку не лише стати провокативним арт-консультантом, а й проявити себе в оформленні бутика TAG Heuer у серці Дизайнерського району Майамі в рамках знаменитого Тижня сучасного мистецтва.
Алек Монополі розповідає: «Я завжди любив годинник. Я в захваті від цієї чудової нагоди працювати з TAG Heuer і втілювати свої креативні ідеї. Це чудовий шанс поєднати мій творчий потенціал та любов до годинникових аксесуарів».
Жан-Клод Бівер, виконавчий директор TAG Heuer та президент вартового підрозділу корпорації LVMH, коментує: «Бути в авангарді, бути унікальними та неординарними – це філософія нашої компанії протягом останніх 40 років. Зробивши Алека частиною команди TAG Heuer, я хотів би не лише підтримувати зв'язок нашої марки з поколінням мільйонарів, але й знайти нові можливості самовираження у всіх галузях – від створення продуктів до маркетингу, комунікації та збуту…. Його незвичайна креативність та ентузіазм заразливі!»
Наступного дня Жан-Клод Бівер та Алек Монополі урочисто відкрили Галерею Mondrian у лобі готелю Mondrian South Beach, величезна стіна якої покрита графіті роботи Алека. Ця тимчасова художня інсталяція, створена за підтримки TAG Heuer, настільки неординарна, що з моменту відкриття вона стала меккою для шанувальників сучасного мистецтва, які стікаються в Майамі цього жвавого тижня.
Алек Монополі стає новим провокативним арт-консультантом TAG HEUER
ГОДИННИК, НАРОДЖЕНИЙ НАТХНЕННЯМ