Hublot Big Bang Unico SORAI – обмежена серія для порятунку білих носорогів.

Hublot посилює свої зусилля захисту дикої природи в Африці. Відомо, що північний білий носоріг функціонально вимер із 2018 року, коли останній самець північного білого носорога у неволі помер у віці 45 років. Дві самки північних білих носорогів, мати і дочка, все ще існують у заповіднику в Кенії, що добре охороняється. Але оскільки їхній останній потенційний партнер помер три роки тому, а цей вид був оголошений вимерлим у дикій природі у 2008 році, здається, що для виживання північного білого носорога мало що можна зробити.

Невелика надія існує у вигляді заморожених ембріонів, які є результатом міжнародних зусиль зі збереження за участю зоопарків, лабораторій та заповідників дикої природи по всій Європі та Африці. Малоймовірно, що ці ембріони будуть імплантовані будь-якою з самок, що нині живуть північних білих носорогів, але план використання молодої, здорової самки південного білого носорога як сурогат є найкращим шансом повернути північного білого носорога на межі зникнення. вимирання. Фінансування має важливе значення для розвитку таких ініціатив, але у світлі уповільнення туристичних поїздок, пов'язаного з пандемією, різко впали доходи від туризму, а приватні пожертвування стали значно важливішими.

У травні 2021 року Hublot випустила нову обмежену серію Big Bang Unico SORAI із зеленої кераміки («Врятуємо наших носорогів, Африку та Індію»), частину продажу якої було передано на користь Care For Wild, найбільшого заповідника носорогів у світі. Лімітована серія лише 100 штук. Годинник Big Bang Unico SORAI був вперше представлений у 2019 році в бежевій кераміці, також випущений обмеженим тиражем у 100 екземплярів. Така фінансова підтримка допомагає дослідженням, які можуть урятувати тварин, таких як північний білий носоріг, і також дозволяє центрам дикої природи підтримувати безпеку парку.

Нігерійський конгломерат предметів розкоші Hole19, до якого входить Zakaa – перші роздрібні торговці, що відкрили бутік Hublot в Африці, – слоган бренду «Мистецтво злиття» – це більше, ніж помітна фраза, що допомагає продавати годинник. З точки зору таких продуктів, як Big Bang Unico SORAI, він набуває глибшого сенсу, символізуючи єдність і бажання захистити світ, в якому ми живемо.