HUBLOT СВЯТКУЄ ЗАПУСК ОБМЕЖЕНОЇ СЕРІЇ ГОДИН СПІЛЬНО З THE PRINCE'S TRUST

«Фонд принца» допомагає знедоленим молодим людям повернути своє життя у правильне русло.

Щоб відзначити більш ніж 40 років підтримки знедолених молодих людей у ​​Сполученому Королівстві, Hublot співпрацює з «Фондом принца», щоб створити спеціальний випуск годинника для благодійності 'Classic Fusion Chronograph Prince's Trust'.

На знак визнання цього престижного нового благодійного партнерства ексклюзивний бренд бренду Hublot організував ексклюзивний вечір в історичних садах палацу Кенсінгтон у Лондоні. Гості були запрошені на приватну екскурсію величними Покоями Короля, з наступною сезонною гала-вечерею в чудових околицях Оранжереї.

Ексклюзивне видання «Фонду Принца» було представлено у культовій Оранжереї, обрамленій літерами «H», зробленими з блакитної гортензії, віддаючи данину красі Кенсінгтонського палацу.

Генеральний директор Hublot Рікардо Гваделупе організував вечір і приєднався до особливих гостей: Полу Брауну, директору з маркетингу Prince's Trust і Хелен Давид, головному продавцю Harrods. Захід вела чарівна та досвідчена тележурналістка та ведучий Наташа Каплінксі.

Також на заході були присутні колишня суперзірка футболу Англії Ріо Фердинанд та легенди Челсі Неманія Матіч та Асмір Беговік. Посол бренду Hublot Максим Бюхі, креативний дизайнер та художник, який працював над годинником Hublot Sang Bleu, також приєднався до благодійної акції.

Швейцарські майстри годинної справи Hublot показали нову обмежену серію годинників «Classic Fusion Chronograph Prince's Trust» – ексклюзивні колекційні хронометри мають 45 мм корпус із полірованого титану та синій полірований циферблат; хронограф оснащений самозаводним механізмом із запас ходу 42 години. Трендова синя тема продовжується гумовим ремінцем. Хронометр завершує логотип Фонду принца на 12 годин.

Hublot обмежили випуск цього годинника всього 100 екземплярами, доступними виключно в Сполученому Королівстві. Частина виручки від продажу кожного з них попрямує безпосередньо до Фонду принца.

«Ми раді співпрацювати з Фондом принца у цьому спеціальному проекті, який прагне розпізнавати та просувати повний потенціал знедолених молодих людей у ​​Великій Британії та Ірландії. Як провідний бренд швейцарського годинникового виробництва, Hublot цінує необхідність постійно вкладати кошти в просування інновацій та забезпечення перспективного майбутнього, і ми бачимо Сполучене Королівство та Ірландію як ідеальну територію, щоб покласти це бачення у практику з важливою благодійною діяльністю Фонду принца».

Рікардо Гваделупе, генеральний директор компанії Hublot

«Ми дуже раді працювати з Hublot у цьому унікальному партнерстві. Збір коштів через цю інноваційну співпрацю змінить життя знедолених та вразливих молодих людей по всій Великій Британії».

Пол Браун, директор з маркетингу та комунікацій PRINCE'S TRUST

Про Фонд принца

Благодійний «Фонд принца» допомагає знедоленим молодим людям повернути своє життя у правильне русло. Він підтримує людей віком від 11 до 30 років, які є безробітними, тих, хто бореться у школі та під загрозою виключення. Багато молодих людей, яким допомагає Фонд принца позбавлені догляду, стикаються з проблемами, такими як бездомність або психічні проблеми, були не в ладах із законом. Програми Фонду дають уразливим молодим людям практичну та фінансову підтримку, необхідну для стабілізації їхнього життя, допомагаючи розвинути почуття власної гідності та навички для роботи. Троє з чотирьох молодих людей за підтримки Фонду принца отримують роботу, освіту чи навчання. Благодійність Принца Уельського допомогла 825,000 1976 молодих людей з 100 року і підтримує понад XNUMX ще щодня.