Omega представила годинник ручної роботи для цінителів вартового мистецтва

Ще в 1940-х роках почалася історія випуску годинника з турбійоном для компанії Omega. У той час турбійон був предметом експериментів щодо покращення хронометрії.

Коли в 2017 році на аукціоні Phillips з'явився наручний годинник з турбійоном Omega - його купили за досить значну суму в 1 428 500 швейцарських франків. Чому? Тому що перше покоління наручного годинника з турбійоном Omega практично ніколи не зустрічається у продажу або на аукціонах. Виготовлені в 1940-х роках годинники використовували Калібр 30 I, і вони були зроблені не для продажу. А для участі у змаганнях. У них були турбійони, які оберталися раз на сім із половиною хвилин, і свого часу вони були останнім словом у пошуку ультрасучасної хронометрії.

Нагадаємо, що Central Tourbillon був вперше представлений у сімействі годинника De Ville компанією Omega у 1994 році. De Ville Central Tourbillon 1994 продемонстрував свою рішучість зробити технічну досконалість годинної справи в Omega темою не тільки свого минулого, а й майбутнього. В оригінальних De Ville Central Tourbillon кліть турбійону розташована в центрі механізму, а не в більш звичному місці на позначці 6 годин. Проект розпочався в 1991 році під кодовою назвою Project 33 (P33) Моріц Грімм та Андре Бейнер з Omega. У команди було всього три роки на виробництво годинника, оскільки вони мали дебютувати на час 100-річчя Омеги в 1994 році.

Але була одна значна технічна проблема. Стрілки годинника, як правило, кріпилися на шарнірах, розташованих у центрі механізму, і розташування центрального турбійону робило це неможливим. Рішення ухвалили встановити індикатори годин та хвилин на двох сапфірових дисках. Зрештою проект був завершений до 100-річчя від дня народження компанії Omega і був випущений у корпусі De Ville з центральним турбійоном та механізмом Калібр 1170. Годинник був перевиданий із сертифікатом хронометра COSC у 2002 році.

Сьогодні Omega представила модель Omega De Ville Tourbillon Numbered Edition, яка здатна витримувати магнітні поля щонайменше 15 000 гаусів. Ця остання версія Omega Central Tourbillon має триденний запас ходу та коаксіальний спуск. У сучасній новій моделі De Ville Tourbillon Numbered Edition використовується новий механізм з центральним турбійоном, який зберігає ту саму базову архітектуру і деякі з тих самих базових технічних рішень, що і Калібр 1170, але є багато в чому новим механізмом.

  • Цей новий механізм є триденним Central Tourbillon з Калібром 2640.
  • Усічена система керування дисками з покажчиками годинника і хвилин видно з боку циферблата.
  • Привідний механізм знаходиться в положенні від однієї до двох годин, і є три утримуючі напрямні для двох дисків на позначці дванадцять, чотири та вісім годин.
  • Коронка для заводу годинника та встановлення часу розташована на 3-х годинах.
  • Дві бочкоподібні пружини візуально пов'язані дугоподібним мостом, який виступає як сектор запасу ходу.
  • Оригінальна модель 1994 року була з автоматичним механізмом, нова модель представлена ​​з Калібром із ручним заводом.
  • Каретка турбійону зроблена з керамічного титану, а весь механізм стоїть на 50 каменях.
  • Хвилинна каретка також є секундною стрілкою для годинника.

Це перший центральний турбійон Omega, який отримав сертифікат Master Chronometer. Omega вдалося створити турбійон, який продовжуватиме працювати при впливі надзвичайно сильних магнітних полів. Мінімальний опір для сертифікованих годинників Master Chronometer становить 15 000 гаус.